بیانیه بسیج رسانه استان همدان – هفته دفاع مقدس

از سال 59 سی و یک شهریور ماه هر سال یادآور نقطه عطف تاریخ ملت ما است ملتی که در گذر زمان در جغرافیای ایران زیسته‌اند و در ادوار مختلف تلاش کرده‌اند از این آب و خاک دفاع کرده و اتمسفر فرهنگی و هویتی آن را پاس‌دارند.
۳۱ شهریور امسال اما، دفاع مقدس قهرمانانه مردم بزرگ ایران چهل ساله می‌شود. چهل سال از سربلندی در جهاد، مواسات و ایثار جان و مال این سرزمین گذشت. مردان و زنان بی‌ادعایی که هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و با پروردگار خود معامله کردند و البته بر اساس وعده قطعی الهی « یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» خداوند آن‌ها را یاری کرد و دشمن را در جنگ سخت شکست دادند
اگر در آن روزهای جنگ سخت، فرهنگ ایثار و شهادت نمی‌گذاشت دنیاطلبی مجالی برای عرض اندام بیابد اما این سالها برخی مقهور چرب و شیرین دنیا شده‌اند و شهد شیرین رفاه و راحت‌طلبی جسم و جان‌های بعضی را در طی این مسیر نورانی به تردید می‌انداخته ولی حتما صبر و استقامت بر صراط حق و پیروی از امام، اجر و مزدی مضاعف پیدا می‌کند.
نهضت اسلامی مردم ایران در آستانه چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس که رایحه دلنواز آن سرمایه اصلی در حرکت و تعالی انقلاب اسلامی در تمام این سال‌ها بوده، با مسائل و مخاطراتی همراه است. از جمله مخاطرات دوره پیش‌رو موضوع تحریف روایت است که همان مخاطره‌ای که رهبر معظم انقلاب نسبت به آن هشدار دادند انذارها و هشدارهای معظم‌له در مناسبت‌های مختلف نشان می‌دهد جریانِ تحریف و اختلال در دستگاه محاسباتی هرچند تمام پیکره جامعه اسلامی را هدف قرار می‌دهد، بیش از همه بر «مسئولان کشور» و به تعبیری «تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران» جامعه تمرکز دارد.
در این جنگ اراده‌ها اعضای سازمان بسیج رسانه‌ استان همدان برخود لازم می‌دانند در گام دوم دفاع مقدس از نظام اسلامی میدان‌دار جنگ روایت‌ها بوده و با انعکاس درست و به موقع واقعیت‌ها ضمن دفاع از کیان جمهوری اسلامی در نگاهی بلندتر از جغرافیای فکری محور مقاومت پاسداری نماید.
ما امیدوار به نصرت و فتح الهی هستیم و یقین داریم تمام تلاش‌های دشمنان محکوم به شکست است و انقلاب اسلامی و جریان مقاومت همه این شب پره‌ها را تارومار خواهد کرد و خون بزرگانی چون حاج قاسم سلیمانی درخت تناور عزت و سربلندی مردم ایران را آبیاری کرده، و دعا و اخلاص امامین انقلاب، کشتی انقلاب را به ساحل آرامش مهدوی خواهد رساند.