معرفی نفرات برتر جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان همدان

مسئول بسیج رسانه استان همدان مطرح کرد

همدان _ مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: اختتامیه جشنواره ابوذر استان همدان با معرفی نفرات و آثار برتر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر قوامی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر در سال ۹۹ با ۱۱۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخشهای خبر، مصاحبه، مقاله و یادداشت، فیلم کوتاه و گزارش داوری شد، ادامه داد :۱۵ اثر از فعالین رسانه‌ای استان همدان با داوری به عنوان آثار برگزیده به مرحله جشنواره کشوری معرفی شدند.

مسئول بسیج رسانه همدان با اشاره به دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، ادامه داد: به دلیل رعایت این دستورالعمل‌ها مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان با حضور شورای قشر بسیج رسانه و فعالین این حوزه امروز سه شنبه ۱۹ اسفندماه بصورت محدود برگزار می‌شود.

قوامی با بیان اینکه جشنواره ابوذر برای معرفی و ایجاد بستر رسانه تراز انقلاب اسلامی شکل گرفته است، ادامه داد: رسانه‌ها باید بتوانند در فضایی آرام و منطقی به بیان دغدغه‌ها و مطالبات مردم و انقلاب اسلامی بپردازند.

وی جشنواره ابوذر را یادآور زبان حق گوی یار حضرت پیامبر (ص) و حضرت امیر (ع) در برابر سختی و مشکلات جامعه دانست و گفت: رسانه‌ها باید همچون ابوذر برای احیای مطالبات مردم و انقلاب اسلامی از مجموعه مدیریتی تلاش کنند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان ایستادن در راه روشن و مستقیم انقلاب اسلامی را بدون مطالبه گری رسانه نشدنی دانست و گفت: تلاش خواهیم کرد با برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های متنوع فضای مطالبه گری در استان را گسترش بدهیم.