سیزده آبان فرو ریختن هیمنه ى سلطه ى آمریکائى و استکبار آمریکائى در ایران و در جهان بود

سیزده آبان فرو ریختن هیمنه ى سلطه ى آمریکائى و استکبار آمریکائى در ایران و در جهان بود. ” رهبر معظم انقلاب ، امام خامنه‌ای
در تقویم انقلاب اسلامی ، یوم الله 13 آبان نقطه عطف تاریخ در نابودی ببر کاغذی و هیمنه پوشالی شیطان بزرگ و استکبار جهانی است.
روزی که غرش حق طلبی انقلاب اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان طنین انداز شد و این کلام پیر جماران حضرت امام خمینی (ره) را بر طلیعه این قیام ثبت کرد که “سیزدهم آبان ، انقلاب دوم ایران بود” .
مهمترین پیام سیزدهم آبان ، استکبار ستیزی و مبارزه با سلطه است که بیانیه گام دوم انقلاب نیروی محرکه ای بود تا اعتقاد به مبارزه با سلطه گران با عبور از مرز‌ها و گسترش در جغرافیای جهانی باعث دمیدن نور امید در دل ملت‌های آزاده و حق طلب گردد تا در هر کجای دنیا مظلومی علم مبارزه با استکبار را در دست بگیرد ، نام ایران اسلامی در مبارزه با نظام سلطه و استکبار و نماد آن یعنی شیطان بزرگ و طاغوت‌های عصر به شمار می‌آید.
سیزدهم آبان به همه ملت‌های آزاده آموخت هر چقدر هم که هیمنه آمریکا و ابرقدرت‌های استکباری بزرگ باشد، می‌توان با توکل به خدای بزرگ و اتکا به ملت‌ها در برابر خواسته‌های نامشروع ایستادگی کرد.
جمهوری اسلامی ایران در پرتو هدایت‌های الهی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ، با اقتداری مضاعف گام در چهل ساله دوم نهاده و حرکت رو به جلو خود را تجربه می کند ؛ و در مقابل، شیطان بزرگ به سمت گسست و فروپاشی گام برمی دارد.
بی شک این پیشرفت و نفوذ در عمق دل و جان مردم مظلوم جهان یک سعادت الهی و مرهون روحیه شهادت طلبی ، ایثار ، استکبار ستیزی و مقاومت مردم ایران اسلامی است.
سازمان بسیج رسانه استان همدان ضمن گرامی داشت یوم الله 13 آبان، تأکید دارد این روز، روز مبارزه با استکبار جهانی و افشاگر جنایات شیطان بزرگ علیه ملت‌های مستضعف در سراسر گیتی و اقصی نقاط عالم است.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته