بیانیه سازمان بسیج رسانه استان همدان به مناسبت یوم الله 9 دی

بسمه تعالی
(وَلَن تَرْضَى عَنکَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ )
یهود و نصاری هرگز از تو راضی نمی شوند تا آن که از آئینشان پیروی کنی- سوره بقره آیه 120

حماسه عظیم مردمی در یوم الله ۹دی، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های الهی انقلاب را متجلی ساخت.
از اهداف مهم فتنه سال 88 ایجاد شکاف و گسست در رابطه «امام و امت» بود؛ همان چیزی که از منظر حضرت امام خمینی(ره) عوامل مستحدثه و ایضاً عوامل مبقیه انقلاب اسلامی محسوب می‌شود. این هدف‌گذاری شوم امروز نیز با پیچیدگی‌های بیشتر در بستر تحریم، تحریف و جنگ شناختی در دستور کار جدی دشمنان انقلاب قرار گرفته است. فلذا حماسه‌ای از جنس9 دی و 19 دی اما در حوزه تبیین و عرصه روشنگری و البته تقویت‌ مولفه‌های قدرت و ظرفیت‌های داخلی برای برون‌رفت از مشکلات لازم است. براین اساس، هم‌اکنون باید در راستای رسالت بصیرت افزایی، به جهاد تبیین گسترده پرداخت.
چرا که انقلاب اسلامی ایران با توجه به ابتنای آن بر مبانی و اصول بعثت و امامت و ماهیت استکبار ستیزی و مقابله با کفر، شرک و الحاد و دفاع از مظلومان با انواع و اقسام فتنه ها و غائله ها در طول بیش از چهار دهه مواجه بوده است و در عصر هر کدام از این فتنه ها با مدد الهی و رهنمود های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و پشتوانه مردمی به سلامت از این بحران های ساخته دست دشمنان عبور کرده و نه تنها با فتنه ها متوقف نشده بلکه هرکدام از تهدیدها را به فرصتی جهت رشد در حوزه های مختلف تبدیل کرده است. بنابراین باید بیش از گذشته در امر جهاد تبیین برای مقابله با برنامه های تحریف تلاش کرد.

سازمان بسیج رسانه استان همدان ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی، بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی میهن اسلامی، در راستای حراست از ارزش های دین مبین اسلام و این نظام الهی تأکید کرده و برای انجام رسالت وماموریت بزرگ جهاد تبیین در حوزه رسانه با هدف ایجاد روشنگری و امیدآفرینی و همچنین مبارزه با برنامه تحریف دشمنان انقلاب اسلامی بیش از گذشته تلاش خواهد نمود .انشاءالله